run

run
run

torsdag 20 september 2012

Grym träning i veckan:)

Träning går otroligt bra just nu, känns extremt roligt att träna och haft lite olika träningpartners i veckan vilket såklart gjort susen för motivationen.
I måndags blev de träning med min kära sambo vilket inte hör till vanligheterna numera då han har en egen PT som han kör med:P

Igår mötte jag upp en fd kollega från Göteborg och körde rygg och mage på Sats Spårvagsnhallarna, vi träna, tog en sushi och prata lite om jobb och andra viktiga ting i livet. Mycket trevligt avbrott i veckan:)

Idag blev det ett 50 min tabata pass med min goa kollega efter jobbet och det va verkligen en grymt bra avslutning på dagen, endorfinkick som heter duga efteråt. Kändes också som att min kondis blivit betydligt bättre (gått från semidöd till minde semidöd;))
Imorgon är det fredag och jobbar halvdag och ska på en efterlängtad kettlebellsutbildning efteråt:)

Annars flyter livet på och känns oväntat bra för att vara september, har alltid en viss panik när sommaren tar slut men ska bota min höstfobi med massor av träning i år:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar