run

run
run

torsdag 6 september 2012

Transformers på Sats Danderyd

Att min kondition är dålig visste jag, men att den är obefintlig det fick jag känna nyss. Det var nämligen dags att prova Transformer i Sats Danderyd idag, fick sällskap av min goa kollega som såklart gjorde det hela roligare.

Transformer är cirkelträning i en sk "bur" och innehöll idag 6 stationer och riktigt tuff träning med mycket styrka och kondition. 

- Slag på säck
-Chins
- Armhävningar i TRX
- Pushdown med rep
- Spänsthopp över häck
- Kettlebells rodd

3 varv med olika "outside cage övningar som man parvis varvade med"
Avslutningsvis blev det utfalls hopp i 4 min.

Ja, man kände att man levde kan man väl säga och 45 min gick väldigt fort och det var riktigt roligt:)

 Imorgon vet jag någon som kommer ha enorm träningsvärk. Tror triceps, rumpa och ben kommer svida rejält. 
Här är "buren"
Bild lånad från Sats Danderyds invigning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar