run

run
run

onsdag 5 september 2012

Shopping onsdag

Min något trötta kropp har noterat att en stor del av näringen har dragits in men den har helt missat att det finns rejäla depåer att ta av;)
Så gårdagen var plågsamt seg, trots att jag sovit bra så var jag extremt trött och inte ens 2 koppar nespresso lyckades ändra detta.
Jag hade planerat en vilodag då jag behövde ta min andra spruta med TBE vaccin efter jobbet, skyndade mig iväg för att hinna till vaccinationscentralen men då visade det sig att jag fick aldrig nåt vaccinationskort från carema och visste inte vilken sort jag skulle ha så fick gå därifrån med oförrättat ärende, morr! Aldrig mer carema, hur kan man missa en så basic sak?
Blev lite irriterad när min plan inte blev som jag tänkt men ryckte upp mig och gjorde några shoppingfynd på både hollister, stadium och inside living. Beställde en otroligt fin fodrad regnjacka från Ilse Jacobsen som dessutom var billigare än den regnjacka jag tänkt köpa. Toppen, hoppas den kommer snart bara!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar